W zależności od ilości danych do przetworzenia generowanie pliku może się wydłużyć.

Jeśli generowanie trwa zbyt długo można ograniczyć dane np. zmniejszając zakres lat.

Książka

Pobierz BibTeX

Tytuł

Zarządzanie przedsiębiorstwem : perspektywa klienta i procesów wewnętrznych

Redaktorzy

[ 1 ] Katedra Zarządzania i Systemów Informatycznych, Wydział Inżynierii Zarządzania, Politechnika Poznańska | [ P ] pracownik

Rok publikacji

2013

Typ książki

monografia naukowa

Język publikacji

polski

Miejsce

Poznań, Poland

Wydawca

Wydawnictwo Politechniki Poznańskiej

Wydawca z listy Ministerstwa

Politechnika Poznańska

Data opublikowania

2013

Liczba stron

300

ISBN

978-83-7775-241-8

Katalog

xx002941391

Rozdziały
Wybrane aspekty transformacji systemu planowania produkcji - pomiędzy koncepcjami Lean a TOC (s. 11-22)
Wdrożenie ciągłego przepływu - stymulacja procesu w aspekcie "wąskiego gardła" (s. 23-36)
Metodyka badania strat czasu pracy (s. 49-65)
Problem minimalizacji odpadów przy rozkroju surowca w elastycznym zakładzie wytwórczym - wymiar praktyczny (s. 78-96)
Strategiczna modernizacja usług publicznych oraz modele zarządzania publicznego (s. 107-115)
Modernizacja dostaw usług publicznych w projekcie integracji europejskiej (s. 117-125)
Makro, mezo i mikroekonomiczne ujęcie kapitału ludzkiego - wybrane aspekty (s. 137-147)
Rola kierownika jako lidera w procesie zarządzania komórką zamówień publicznych w przedsiębiorstwie (s. 149-158)
Zakładowe systemy emerytalne jako instrument zarządzania zasobami ludzkimi w przedsiębiorstwie przyszłości (s. 159-168)
Analiza bezpieczeństwa robót w wyróżniających się przedsiębiorstwach budowlanych w Polsce (s. 171-182)
Zagospodarowanie placu budowy w aspekcie bezpieczeństwa i higieny pracy przy realizacji przedsiębiorstwa budowalnego (s. 183-192)
Współpraca przedsiębiorstw w marketingu relacyjnym (s. 195-202)
B2B relationship marketing co-operation (s. 195-202)
Analiza zmian uczelnianych serwisów www zaprojektowanych dla studentów zagranicznych (s. 213-223)
Business process model in quality management on the example of global enterprise (s. 225-230)
Ta strona używa plików Cookies, w celu zapamiętania uwierzytelnionej sesji użytkownika. Aby dowiedzieć się więcej przeczytaj o plikach Cookies i Polityce Prywatności.